INTREBARI, PROPUNERI-de-TEME, DIVERSE


1) STEFAN PANAIT vad ca incerci sa scrii aici. Fane muta cursorul pe randul cu NR+Text,
2) dublu-clic stanga. Raspunzi la un comentariu sau, in subsolul pagini scrii
3) comentariul tau. Completezi NUME si E-mail apoi POST.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la INTREBARI, PROPUNERI-de-TEME, DIVERSE

  1. Marinela zice:

    Sondaj de Parere.
    In fiecare decembrie, in ultimii 34 de ani s-au facut sondaje, asa ca fac si eu unul sub forma de teste de tip PISSA.
    1–CREDETI ca inainte de 89 era mai bine ca acum ?
    2–PIBul din 89 este mai mic ca PIBul de acum ?
    3–Aveati frigiderul plin sau gol inainte ?
    4–Mergeati in concedii in statiuni ( aveati bani ) ?
    5–Erau atragatoare emisiunile TV ?
    6–Orele la scoala v-au ajutat sa invatati mult si organizat ?
    7–Credeti ca sportul , inainte, cauta banii sau performanta ?
    8–Dupa scoala aveati un loc de munca RETRIBUIT corespunzator ?
    9–Cati bani ati ati platit si cati ani ati stat, inainte, pana ati avut asigurata o locuinta ?
    10–Credeti ca cei ce se vaita ca inainte a fost rau sunt puturosii de atunci ?
    ––––––––––––––––––––––-
    Dupa ce primesc opiniiledv, va dau si raspunsurile corecte .

    Apreciat de 1 persoană

  2. rogelugh zice:

    Cum pot rezolva ecuatii de gradul trei ?

    Apreciază

  3. rogelugh zice:

    Solicit ajutor. Am creat un site, dar nu e vizibil ? Cum il fac vizibil ? Multumesc.

    Apreciază

  4. Jan Zac zice:

    Hello ,

    I saw your tweets and thought I will check your website. Have to say it looks very good!
    I’m also interested in this topic and have recently started my journey as young entrepreneur.

    I’m also looking for the ways on how to promote my website. I have tried AdSense and Facebok Ads, however it is getting very expensive. Was thinking about starting using analytics. Do you recommend it?
    Can you recommend something what works best for you?

    Would appreciate, if you can have a quick look at my website and give me an advice what I should improve: http://janzac.com/
    (Recently I have added a new page about FutureNet and the way how users can make money on this social networking portal.)

    I have subscribed to your newsletter. 🙂

    Hope to hear from you soon.

    P.S.
    Maybe I will add link to your website on my website and you will add link to my website on your website? It will improve SEO of our websites, right? What do you think?

    Regards
    Jan Zac

    Apreciat de 1 persoană

Raspunde