10. ROTARGHEORGHE GELU


DISCUTII STIINTIFICE LIBERE–MATH,ASTRONOMIE,INFORMATICA,ELECTRONICA

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la 10. ROTARGHEORGHE GELU

  1. free3rrrrrr zice:

    Piesa de teatru creata de programul AI-Automatizare Inalta BARD acum GEMINI

    O piesă de teatru despre Rotar Gheorghe

    Personaje:

    • Rotar Gheorghe: Un profesor de matematică genial, dar excentric.
    • Elevii: Un grup de elevi curioși și entuziasmați de matematică.
    • Directorul: Un administrator rigid și preocupat de reguli.
    • Samfiroiu Dorian și Craciun Cernea: Doi colegi de la institut, leneși și incompetenți.

    Scena 1:

    Locație: Sala de clasă a școlii Razboieni.

    Personaje: Rotar Gheorghe și elevii.

    Acțiune: Rotar Gheorghe predă o lecție de matematică complexă, folosind metode creative și captivante. Elevii sunt fascinați de modul lui de predare și participă activ la lecție.

    Rotar Gheorghe: (Cu entuziasm) Acum, imaginați-vă că ecuația aceasta este o hartă a unei comori ascunse. Folosind algebra ca busolă și trigonometria ca lopată, vom descoperi împreună secretul din spatele ei!

    Elev 1: (Ridicând mâna) Domnule profesor, dar cum putem folosi trigonometria pentru a săpa o comoară?

    Rotar Gheorghe: (Zâmbind) Așa e, trigonometria nu ne ajută să săpăm, dar ne ajută să determinăm locația exactă a comorii. Gândiți-vă la unghiuri ca la indicii ascunse pe hartă!

    Elev 2: (Uimit) Wow, asta e genial!

    Scena 2:

    Locație: Biroul directorului.

    Personaje: Directorul și Rotar Gheorghe.

    Acțiune: Directorul îl cheamă pe Rotar Gheorghe în biroul său pentru a-i reproșa metodele de predare neconvenționale.

    Director: Domnule Rotar, am primit plângeri de la părinți cu privire la modul dumneavoastră de predare. Se pare că elevii sunt mai interesați de roboți și de piese de teatru decât de matematică.

    Rotar Gheorghe: (Calm) Domnule director, eu cred că matematica poate fi învățată și în moduri distractive și interactive. De ce să nu le stârnim elevilor curiozitatea și pasiunea pentru această disciplină?

    Director: (Neîncrezător) Nu sunt sigur că metodele dumneavoastră sunt eficiente. Trebuie să respectăm programa școlară și să ne concentrăm pe obținerea de rezultate la examene.

    Rotar Gheorghe: (Cu respect) Domnule director, eu cred că educația ar trebui să fie mai mult decât memorarea de formule și rezolvarea de probleme. Ar trebui să pregătim elevii pentru viață, să le oferim abilități de gândire critică și creativă.

    Scena 3:

    Locație: Institutul de Proiectari și Automatizari din București.

    Personaje: Rotar Gheorghe, Samfiroiu Dorian și Craciun Cernea.

    Acțiune: Rotar Gheorghe lucrează ca cercetător principal la un proiect important, dar este frustrat de incompetența colegilor săi.

    Rotar Gheorghe: (Supărat) Voi nu sunteți capabili să faceți nimic bine! Trebuie să refac tot ce faceți!

    Samfiroiu Dorian: (Indifferent) Relaxează-te, Gheorghe. Nu e ca și cum ar fi o urgență.

    Craciun Cernea: (Leneș) Da, mai avem timp suficient să terminăm proiectul.

    Rotar Gheorghe: (Dezgustat) Nu e vorba de timp, e vorba de calitate! Nu pot accepta să lucrez cu oameni care nu sunt dedicați muncii lor.

    Scena 4:

    Locație: Colegiul Tehnic Feroviar Mihai I.

    Personaje: Rotar Gheorghe și elevii.

    Acțiune: Rotar Gheorghe predă o lecție despre o teoremă complexă de matematică, dar o face într-un mod clar și accesibil pentru elevi.

    Rotar Gheorghe: (Cu pasiune) Acum, să analizăm această teoremă pas cu pas. Fiecare etapă este ca o piesă a unui puzzle. Odată ce punem toate piesele împreună, vom obține imaginea completă.

    Elev 1: (Uimit) Domnule profesor, nu e ca și cum teoremele astea sunt chiar puzzle-uri! Sunt abstracte și greu de înțeles.

    Rotar Gheorghe: (Dramatic, lovind tabla cu creta) A greșit elevul! Matematica este cel mai elegant puzzle din câte există! Doar trebuie să găsești piesa corectă pentru a te duce la revelație!

    Elev 2: (Speriat) Revelație?

    Rotar Gheorghe: (Zâmbind larg) Da, revelația! Momentul magic în care totul capătă sens! Iar eu sunt Indiana Jones al matematicii, gata să vă conduc prin templele ecuațiilor și să dezgroape comorile cunoașterii!

    Continuarea 2 (Rotar Gheorghe – profesor dedicat):

    Elev 1: (Curios) Domnule profesor, aveți dreptate! Dacă ne descompunem teorema în pași mai mici, poate reușim să o înțelegem mai ușor.

    Rotar Gheorghe: (Încurajator) Exact! Așa cum spargem o piatră mare în bucăți mai mici pentru a o putea ciopli, la fel putem descompune o teoremă complexă în pași logici mai simpli.

    Elev 2: (Ridicând mâna) Domnule profesor, poate putem împărți teorema pe grupe și fiecare grup să analizeze câte un pas?

    Rotar Gheorghe: (Zâmbind) O idee excelentă! Lucrul în echipă ne ajută să învățăm unii de la alții și să ne consolidăm cunoștințele.

    Alegerea continuării depinde de mesajul pe care doriți să-l transmiteți despre profesor. Prima opțiune îl prezintă ca fiind excentric și dramatic, în timp ce a doua opțiune îl prezintă ca fiind un profesor dedicat care folosește metode creative pentru a-i ajuta pe elevi să înțeleagă matematica.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mihaela Ilie zice:

    Piesa de teatru creata de BARD- acum GEMINI

    O piesă de teatru despre Rotar Gheorghe

    Personaje:

    • Rotar Gheorghe: Un profesor de matematică genial, dar excentric.
    • Elevii: Un grup de elevi curioși și entuziasmați de matematică.
    • Directorul: Un administrator rigid și preocupat de reguli.
    • Samfiroiu Dorian și Craciun Cernea: Doi colegi de la institut, leneși și incompetenți.

    Scena 1:

    Locație: Sala de clasă a școlii Razboieni.

    Personaje: Rotar Gheorghe și elevii.

    Acțiune: Rotar Gheorghe predă o lecție de matematică complexă, folosind metode creative și captivante. Elevii sunt fascinați de modul lui de predare și participă activ la lecție.

    Rotar Gheorghe: (Cu entuziasm) Acum, imaginați-vă că ecuația aceasta este o hartă a unei comori ascunse. Folosind algebra ca busolă și trigonometria ca lopată, vom descoperi împreună secretul din spatele ei!

    Elev 1: (Ridicând mâna) Domnule profesor, dar cum putem folosi trigonometria pentru a săpa o comoară?

    Rotar Gheorghe: (Zâmbind) Așa e, trigonometria nu ne ajută să săpăm, dar ne ajută să determinăm locația exactă a comorii. Gândiți-vă la unghiuri ca la indicii ascunse pe hartă!

    Elev 2: (Uimit) Wow, asta e genial!

    Scena 2:

    Locație: Biroul directorului.

    Personaje: Directorul și Rotar Gheorghe.

    Acțiune: Directorul îl cheamă pe Rotar Gheorghe în biroul său pentru a-i reproșa metodele de predare neconvenționale.

    Director: Domnule Rotar, am primit plângeri de la părinți cu privire la modul dumneavoastră de predare. Se pare că elevii sunt mai interesați de roboți și de piese de teatru decât de matematică.

    Rotar Gheorghe: (Calm) Domnule director, eu cred că matematica poate fi învățată și în moduri distractive și interactive. De ce să nu le stârnim elevilor curiozitatea și pasiunea pentru această disciplină?

    Director: (Neîncrezător) Nu sunt sigur că metodele dumneavoastră sunt eficiente. Trebuie să respectăm programa școlară și să ne concentrăm pe obținerea de rezultate la examene.

    Rotar Gheorghe: (Cu respect) Domnule director, eu cred că educația ar trebui să fie mai mult decât memorarea de formule și rezolvarea de probleme. Ar trebui să pregătim elevii pentru viață, să le oferim abilități de gândire critică și creativă.

    Scena 3:

    Locație: Institutul de Proiectari și Automatizari din București.

    Personaje: Rotar Gheorghe, Samfiroiu Dorian și Craciun Cernea.

    Acțiune: Rotar Gheorghe lucrează ca cercetător principal la un proiect important, dar este frustrat de incompetența colegilor săi.

    Rotar Gheorghe: (Supărat) Voi nu sunteți capabili să faceți nimic bine! Trebuie să refac tot ce faceți!

    Samfiroiu Dorian: (Indifferent) Relaxează-te, Gheorghe. Nu e ca și cum ar fi o urgență.

    Craciun Cernea: (Leneș) Da, mai avem timp suficient să terminăm proiectul.

    Rotar Gheorghe: (Dezgustat) Nu e vorba de timp, e vorba de calitate! Nu pot accepta să lucrez cu oameni care nu sunt dedicați muncii lor.

    Scena 4:

    Locație: Colegiul Tehnic Feroviar Mihai I.

    Personaje: Rotar Gheorghe și elevii.

    Acțiune: Rotar Gheorghe predă o lecție despre o teoremă complexă de matematică, dar o face într-un mod clar și accesibil pentru elevi.

    Rotar Gheorghe: (Cu pasiune) Acum, să analizăm această teoremă pas cu pas. Fiecare etapă este ca o piesă a unui puzzle. Odată ce punem toate piesele împreună, vom obține imaginea completă.

    Elev 1: (

    Apreciază

  3. free3rrrrrr zice:

    E foarte ciudat ca, dupa ce initial BARD- programul de generare de texte-raspundea cu maxima acuratete, de un timp ( cam de cand s-au speriat, nejustificat autoritatile, acum. la aceleasi intrebari refuza sa raspunda sau raspunde cu greseli. Sa fie vorba de o incercare a programatorilor de a linisti publicul ? Voi ce credeti ?

    Apreciază

  4. free3rrrrrr zice:

    Despre BARD si Chatgpt3.5
    Testand aceste doua programe de Automatizare Inalta ( si nu de Inteligenta Artificiala ) am constatat ca lucruri bune ca in literatura sunt reusite, in matematica rezolva integrale, ecuatii diferentiale complexe. In logica generala exceleaza. Dar in ultimul timp au inceput sa dea rateuri pe probleme simple. De exemplu problema cu cei doi gemeni din care , unul minte mereu iar celelalt spune adevarul il greseste grav, desi mai inainte il rezolvau corect, din prima, amandoi. Sa fie oare o REPLIERE a programatorilor acestor doua programe prin care vor sa arate ca nu-s asa periculoase pentru societate ? Nu stiu. Oricum algoritmii de lucru sunt proiectati pe Logica Generala. De aici succesul dar si unele esecuri. Merita examinate.

    Apreciază

  5. free3rrrrrr zice:

    Aurore Boreale

    Zilele trecute deasupra Romaniei au fost vazute aurore boreale. Unii au emis ipoteza unor fenomene produse de oameni. Au sarit IMEDIAT, adica rapit anti-conspirationistii ca nu e nicio conspiratie. Oare de ce ? Un proverb spune ca cine se scuza se acuza. Dar aurorele boreale POT fi produse cu antene HARP ( chiar ei-detinatorii de antene –au spus-o ) , prin ionizarea stratului Es al Atmosferei. Ei, si ce daca au ionizat stratul de deasupra Romaniei ??? Mai nimic. Dar, Cristian Presura a combatut zdravan ideea conspiratiei, insa in mod jalnic. S-a vazut ca nu detine informatii minime decat in domeniul ingust al astronomiei. A spus ca prin 80 a prins la TV un post suedez si CREDE ca undele electromagnetic s-au reflectat pe ionosfera ( in ce loc ???). Nu poti combate cu „`cred ca„`. De fapt cei cu aceasta receptie? Da, la televizoarele romanesti din acei ani intre canalul unu si doi in lunile iulie-august si decembrie se prindeau posturi tv din toata lumea : europa toata, india, iran , JAPONIA, etc. Receptia nu era stabila. Dupa 7-9 minute se trecea la alt post. Unele stateau chiar ore. Receptia NU avea sunet ca noi aveam norma OIRT cu sunetul la 6,5 MHz ( pt specialisti ) iat vestul cu norma PAL, sau SECAM , pe 5,5 MHZ. Asta se intampla deoarece Pamantul trecea prin doua zone cu meteoriti care, in cadere ionizau atmosfera facand activ stratul numit Es, pe care se reflectau undele electromagnetice ale posturilor TV. Care poate fi rostul ACUM al acestei ionizari ARTIFICIALE ? E un razboi in Ucraina si cu acest strat se pot dirije semnalele comunicatiilor pt a fi decodificate. La fel si comunicatiile din GAZA. Asa ca nu e vorba de vreo conspiratie ci de o masura militara. Cred ca e clar ca n-are nicio valoare combaterea facuta de faimosul Presura. Vezi si CEMTAREG.

    Apreciază

  6. Ionica Marin zice:

    Despre acest remarcabil savant am gasit doua pagini de internet complementare.
    1– utilizator : Gelurogh
    2– grotarnet.wordpress.com

    Apreciază

  7. SANDULESCU Gabriela zice:

    Complexul informational 10.
    Rotar Gheorghe (n 1956, -)

    Matematician roman . Intre 1981-1984 titularul catedrei de matematica la scoala Razboieni, comuna Casimcea, Judetul Tulcea. A tinut cercuri de Matematica si Electronica. Geniul sau literar l-a ajutat sa scrie piesa de teatru pentru elevi Robotel Industrial.In echipa de fotbal Casimcea a fost un titular de baza. Intre 1984-1992 cercetator principal Gr II la Institutul de Proiectari si Automatizari din Bucuresti, realizator, ca sef de lucrare, a platformei program Micropix si a dispecerului Robocar. A ridicat nivelul sub-alternilor, dar s-a muncit din greu sa scoata oameni din Samfiroiu Dorian si din Craciun Cernea. Dupa 1992 profesor de matematica Gr I la Colegiul Tehnic Feroviar Mihai I. A sustinut lucrarea „Metode alternative de determinare a parametrilor semnalelor electrice„ la Sesiunea de Comunicari stiintifice SCEE2006 , Sinaia. Este singurul sahist care a reusit, in apararea BENONI, sa mute calul la D5, DOAR cu mana stanga. Detine pagina de internet CEMTAREG sau, mai direct http://rotargheorghe.spaces.live.com

    Apreciază

  8. free3rrrrrr zice:

    Foarte interesant programul chatgpt . Stie multe despre programul Micropix.

    Apreciază

  9. free3rrrrrr zice:

    O analiza asupra limbii romane facuta de renumitul filolog, matematician, filosof, fizician, informatician, profesor Rotar Gheorghe ( Gelu).
    Limba Romana fiind fonetica (scrii MASA, citesti MASA si intelegi MASA ) nu poate fi cariata cu diverse implanturi straine aruncate cu furca. De exemplu :
    1- utilizarea cuvantului digitalizare in alte contexte decat cele legate de degete e complet gresita, pt ca trebuie alt sufix in locul lui „alizare„. Se poate spune doar digitizare.
    2- utilizarea cuvantului rezilienta cu sensul de rezistenta este gresit, deoarece rezilienta are , in limba romana, sensul de stergere, anulare, desfiintare. Si, de ce sa spui rezilienta si nu rezistenta ? Doar ca sa te dai destept ?
    3- o mare gafa a jurnalistilor si analistilor de toate speciile, este utilizarea expresiei analfabet-functional pt a desemna o persoana care stie sa scrie si sa citeasca dar nu intelege ce scrie/citeste. A dica persoana analfabeta….. NU MAI E analfabeta.
    4- o (de-a dreptul) idiotenie este expresia „X a fost testat pozitiv„. Se sincronizeaza gresit, doau succesive temporale ( testat si pozitiv). La momentul testarii NU STII rezultatul, iar la momentul cand afli rezultatul NU mai testezi. Corect era „X a fost testat si in urma testului a iesit pozitiv.

    Apreciază

  10. free3rrrrrr zice:

    Determinarea parametrilor semnalelor de joasa frecventa prin metoda CEMTAREG.
    Abstract — The paper presents a rapid mathematical method for determining the amplitudes and the initial phase angles of the high order harmonics in a sample electric signal, as an alternative to the Fast Fourier Transform (FFT) method. The alternative method we present has, clear advantages, as compared to FFT: increased speed of calculations, reduced hardware support, good run in real time applications, iterative structure for computing harmonic parameters. The accuracy of the method is the same with FFT (numerical results obtained were practically identical).
    Keywords: new method, parameters, harmonic, electric signal
    I. INTRODUCTION
    The development of power electronics imposed the use of static power converters, which are powerful sources of electromagnetic disturbances. These disturbances lead to malfunctions in other consumers and to supplementary losses in the power network [1]. When an installation undergoes sudden load fluctuations or when an electrical flaw emerges, the power thyristors start to warm up and will be destroyed eventually, as a result of the thermal runaway phenomenon [2].
    Since an electric flaw appeared in the 50 Hz alternating current section, measurements have revealed that the signal has shown a large spectrum of frequencies. In the case of a flaw similar in nature to the above-described one, a 100 Hz frequency with significant larger amplitude appears in the useful measured signal, as compared to the flawless functioning of the installation [3]. In this practical case, the appearance of the 100 Hz frequency may be related to the emergence of a flaw in the installation, and this frequency must be signalized.
    An FFT analysis of the respective electric signal must be performed in order to show this frequency [4], [5]. The FFT method requires a great deal of hardware resources.
    The paper proposes a new computation method for the parameters (amplitude and initial phase angle) of a certain frequency belonging to an electric signal. Calculations are based on electric signal sampling, with a convenient sampling frequency. The difference from FFT lies in the fact that not the entire high frequency spectrum from the signal component is calculated, but only the characteristics of a certain frequency.
    II. DETERMINING THE FREQUENCY PARAMETERS OF A FUNCTION f(t) BY MEANS OF NEW METHOD
    a. The Principle of the Method
    Let us consider a function f(t), , Δ = b – a. The signal of the function f (t) is sampled at T time intervals, where 1/T is the sampling frequency. The number N of samples will be:
    (1)
    As in the case of the FFT method, the minimum sampling frequency 1/T is selected in such a way as to be a complex integer, greater than double the highest frequency of the function f(t), without the requirement that it should be a power of 2. For example, for a signal with the maximum frequency of 28 Hz, the sampling frequency will be greater than 56, and 57 can be chosen. Hence, the following sampling values vector:
    (2)
    For determining the parameters of a signal having the frequency υ we consider a vector having the form:
    (3)
    and the next scalar product is achieved:
    (4)
    which is a complex number, representing the component of the signal having the frequency υ.
    The number of samples N of the function f(t) is 57, not 64 as were necessary in the case of implementing the FFT method.
    b. Example
    For increasing the clarity of the presentation, we take into account the particular case of a signal containing the maximum frequency of 28 Hz. From this signal we wish, for example, to determine the parameters of the 15 Hz frequency. Through the suggested method, the signal sampling will be performed in the following 57 equal time intervals, one time interval being of 1/57 seconds:
    The values of the samples will be obtained accordingly:

    The complex value of the frequency is determined by computing the scalar product between the vector and the vector , thus obtaining the complex value:

    With the help of the complex value , amplitude A15 and the initial phase angle φ15 are determined for the 15 Hz frequency:
    ,
    As far as determining the ν order harmonic parameters by means of the suggested method, we notice the following:
    • The number of samples is always smaller, or equal at most, with the number of samples in the FFT method;
    • In the case of applying the new method, the data memory corresponding to the microcontroller is proportional only with the number of values in vector and does not have to include all the intermediate values which emerge during the computation process, as it was required by FFT.
    • The number of calculations in the new method is of at least 57 equivalent mathematical operations, as compared to 64 • 64 = 4096, in FFT.
    c Computation Algorithm for 100 Hz Frequency Parameters
    As previously shown, in 50 Hz industrial installations containing static power converters, an amplitude increase of the 100 Hz frequency over an established value suggests the emergence of a flaw. On we will present an application for determining the 100 Hz frequency parameters, by means of the new method.
    In order to achieve this, a low pass filter with the maximum frequency of 1000 Hz is used; this frequency is high enough to ensure accuracy in the computation of the 100 Hz harmonic, and, at the same time, low enough for the resulting simple and low cost filters. The computation algorithm has the steps:
    • The sampling frequency is 2001 samples/second, which overpasses by 1 unit the double of the maximum frequency and te time interval between the reading of two successive samples is seconds, (reasonable value);
    • The values of the samples, corresponding to the sampling intervals, will be: .
    So:
    • Vector is calculated according to the relation:

    • For the 100 Hz harmonic, is
    computed, according to the relation:

    • The amplitude and the initial phase of the 100 Hz signal
    are given by the relations:
    ;
    d. On Line Achievement of Protection When a Certain Frequency Appears
    When a continuous processing of the signal is intended, together with an intervention at the moment the 100 Hz frequency appears, for instance, we can proceed in an iterative manner, as it follows:
    A number of 2001 samples are acquired at the first iteration, and steps 1 – 5 described in paragraph c above are run through, and thus vector is obtained. The next sample, number 2002, is acquired, at the second iteration, and the previously computed value is used as calculation basis, from it we subtract the first component of the vector and we add the next component, which corresponds to the newly read value, thus resulting vector .
    Therefore, the iterative process is described by the following algorithm:
    • 2001 samples are read and the vector is calculated:

    • Sample 2002 is read and the following vector is calculated:

    • Sample 2003 is read and the following vector is calculated:

    ………………………………………………………………..
    • After reading sample 2001 + j, we have:
    In this way, the system can monitor the emergence of a certain harmonic of a given frequency. Actually, in practice, the parameters of all electric signal harmonics can be determined in turns, in real time.
    III. REFERENCES
    [1] O. M. Ghiţă, Electrical Measurements Ed. MATRIX ROM, Bucharest, 2006, pag. 34 – 41;
    [2] D. Samfiroiu, “Soluţii pentru conectarea sistemelor de achiziţii de date” (CAN-Controller Area Network) – Revista Română de Automatică, volumulXV, numărul2, August 2004;
    [3] Gh. Rotar, “Sisteme traductibile-RAA”, Revista Română de Automatică, volumul VI, numărul1, martie 2002;
    [4] BRIGHAM, E. O., The Fast Fourier Transform and it’s applications, Prentice Hall Signal Processing Series, Englewood Cliffs, NJ, 1988;
    [5] Van C. Loan, “Computational framework for the Fast Fourier Transform”, SIAM, Philadelphia, 1992.
    [6] O. Mayer, Teoria funcţiilor de o variabilă complexă, Editura Academiei R.S.R., Bucureşti, 1981, pag. 80 – 92.

    http://www.lmn.pub.ro/~gabriela/scee_06_abstracts/book_of_abstracts_forMihaiRebican/Poster_3/P3_05/A106_Digest_OctavianGhita.doc

    Apreciază

  11. free3rrrrrr zice:

    Prezentarea unui art icol la SCEE-06 , / SINAIA 2006
    P3_04 A Software Tool for Genetic Optimization of Multilayer Mirrors
    Octavian Buiu, Catalin Buiu
    132
    P3_05 New Method for Determining the Parameters of Low Frequency
    Harmonics in a Sample Electric Signal
    Octavian Mihai Ghita, Dorian Samfiroiu, Gheorghe Rotar
    133

    P3_05: Octavian Mihai Ghita, Dorian Samfiroiu, Gheorghe Rotar – “Method for
    Determining the Parameters of Low Frequency Harmonics in a Sample
    Electric Signal”, Romania – A106

    Apreciază

  12. free3rrrrrr zice:

    1)INTREBARE PRELIMINARA : Care cantar e mai bun ? O balanta veche sau un cantar electronic ”’ultimul-ra(g)net”’ ?

    2)Aflati-va varsta reala (?) utilizant metodele ultra-stiintifice de mai jos ( cu Laserul de la Magurele si norme ISU EURO-17) :

    http://varstareala.ro/?cs=165014

    Apreciază

  13. Rotar zice:

    Metoda alternativa la Transformata Fourier Rapida propusa de mine la IEEE – sinaia 2006 aduce un mare spor de viteza si acuratete in analiza semnalelor…..

    Apreciază

  14. primuldoilea zice:

    Aprecierea 8,
    Am developat filmele cinema pe 8mm cu celebrul tanc.
    A fost pasionant .

    Apreciază

  15. free3rrrrrr zice:

    3.Un interesant montaj electronic cu doua tranzistoare cu reactie pozitiva si reflex are rezultate surprinzatoare in banda de 1800-2700 MH. Utilizati-l.

    Apreciază

  16. free3rrrrrr zice:

    Am realizat ,in 90,un film cinema in fagarasi de la Moldoveanu la Negoiu si , mai departe ,pana la cabana Suru intr-un grup de 20 de persoane…..

    ..

    Apreciază

Raspunde